غم خوبه ولی نه این همه

خرید بک لینک

اکنون که راهی سفری مشقت بارم.
جای اینکه دلخوشی و یا امیدی داشته باشم.
چون کویر" نه کوهی دورمه تا کم میارم بهش تکیه کنم آروم بگیرم
نه دریا دورمه تا غرق من شه ، نه ساحل میشم اونجوری بمیرم "

با تمام خستگی ها باز به تنهایی ناچارم.
کجاست پایان این زندان (دنیا) ...

...ناز نفس امیر ملک کلامعلی که گفت: این دنیا برایم از آب بینی بز هم پست تره.
و در پایان حیف از اینکه خداوند مرا آنقدری دوست ندارد که آه من گیرا باشد.

+ نوشته شده در سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ساعت 20:1 توسط M.G |
تاجر اینترنتی...

ما را در سایت تاجر اینترنتی دنبال می‌کنید

برچسب: خوبه,ولی,این,همه, نویسنده: بازدید: 113 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 1:57

صفحه بندی