تاجر اینترنتی

متن مرتبط با «خوبه» در سایت تاجر اینترنتی نوشته شده است

غم خوبه ولی نه این همه

  • نیلوبلاگ

    xa0 اکنون که راهی سفری مشقت بارم. جای اینکه دلخوشی و یا امیدی داشته باشم. چون کویر" نه کوهی دورمه تا کم میارم بهش تکیه کنم آروم بگیرم نه دریا دورمه تا غرق من شه ، نه ساحل میشم اونجوری بمیرم " با تمام خستگی ها باز به تنهایی ناچارم. کجاست پایان این زندان (دنیا) ... ...ناز نفس امیر ملک کلامعلی که گفت: این دنیا برایم از آب بینی بز هم پست تره. و در پایان حیف از اینکه خداوند مرا آنقدری دوست ندارد که آه من گیرا باشد. +xa0نوشته شده در xa0سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ساعتxa020:1xa0 توسطxa0M.Gxa0 |xa0 ...

    ادامه مطلب